21 dní k lepšímu já

17.09.2021

Říká se, že trvá nejméně 21 dní k vytvoření nového návyku, proměnění starých vzorců a přijetí nového za standard. Za pouhé 3 týdny při důslednosti a respektování svých přání můžeme otočit svůj život k lepšímu já. Trojky jsou v osobním a spirituálním rozvoji magické - 3 měsíce zpravidla trvá, než se změny v nás projeví ve hmotě okolo nás, 3 roky jsou zase obdobím, kdy můžeme zcela změnit svůj život, najít svůj hlas a být si jistí v tom novém, co děláme. Právě se nacházíme v období nabírání tempa, dozrávání a chystajícího se sprintu, kterým poslední měsíce roku vždy bývají. Tato energie ze všech stran přímo čiší a nabízí pomocnou vlnu nám všem, kdo na sobě chceme zapracovat, vystřelit se do výšin a nebojíme se surfovat na těch nejvyšších energetických vlnách. Náš strach z pádu do hlubin je pouhou iluzí, při surfování je pod námi přeci voda, která náš pád měkce zachytí. Jste připraveni být za 21 dní lepším a spokojenějším člověkem?

Co je tím, po čem toužíte, ale nedovolujete si to? Co vám dělá radost? Co prospívá vaší mysli i tělu? Vyberte si jednu jednoduchou věc, kterou chcete vnést do svého života jako něco normálního, ale zatím ji z nějakého důvodu neděláte. Pro mě jsou tím pravidelné procházky a volné psaní. Procházky na čerstvém vzduchu miluji, a přesto si je nedopřávám - jako by to bylo něco, co si musím zasloužit! Přitom vím, že chůzí byť jen 10 minut denně rozproudím krev, kreativitu, posílím srdce, plíce, mozek, získám nadhled a odstup a domů se vrátím v absolutním rauši. A psaní jen tak pro sebe, pro srovnání myšlenek, pro napojení na své podvědomí, vyšší já? Naprosto stejný přístup.

Pro mě bývají nejtěžší první tři dny. To se totiž probudí mé zděšené ego a snaží se mě přesvědčit, ať slezu z obláčku zpátky na zem a radši žádné změny nedělám. Ego se tím totiž natahuje a praská, aby se mohlo zrodit znovu jako krásný fénix. Ale tuto transformaci podstupuje velmi nerado a brání se zuby nehty. Další zásek může přijít ve druhém týdnu, kdy jsme nadšení ze změn a nádherných pocitů, které nám naše konání přináší, na ego ze začátku zcela zapomněli, ale ono nás přeci jen doběhlo a s nevěřícnou otázkou "O co se tu snažíš?" hází kládu pod nohy. Nebojte se ho a odpovězte mu "Nesnažím se, ale dělám náš život bohatší, spokojenější, naplněnější. Není třeba se bát, milé ego, protože jsi mou součástí a bez tebe by tato cesta nebyla možná." Opečujte své ego láskou a vizí společného cíle, protože lepšího parťáka, který hlídá vaše záda, není.

Co bude za 21 dní? To bude i pro mě překvapením - a věřím, že tak, jako jsem měla nutkání napsat tento text, přijdou i další. Den 1 jsem tímto splnila a cítím v oblasti srdce rozlévající se pocit lásky, sebenaplnění a štěstí. Jako bych měla uvnitř sebe celý Vesmír. Začnete se mnou také?

Veronika

P.S.: Tento text jsem napsala v kreativním rauši v den, který jsem začala osobní konzultací s Editou. Není nádhernější spolupráce než té, při které veškerá vložená energie a péče prospívá oběma stranám. Děkuji!

© 2023 PROJEKT STATEČNÝCH ŽEN
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky