Šárka: K cestě za štěstím je potřeba vykročit z komfortní zóny

10.04.2023

Něžná elegance nemusí znamenat slabost, Šárka je toho důkazem. Je laskavá a empatická, jako blogerka kreativní a inspirativní, udává trendy a styl. Nebojí se nových výzev, překračování komfortních zón a posouvání svých hranic, což samo o sobě vyžaduje pořádnou dávku odvahy. Vždy je navíc ochotná podat pomocnou ruku – a nejen své rodině a blízkým, ale i třeba i mně, když jsem potřebovala pomoct s článkem. "Sama bych se popsala jako docela vytrvalý člověk, co nikdy neztrácí naději a jde si za svým. Ráda se překonávám, a i když mi něco nejde nebo přijde nějaká životní lekce, snažím se vytrvat a nevzdávat se," říká Šárka. 

Jaké vlastnosti mají podle tebe lidé, kteří jsou stateční?
Vytrvalost, empatii, lásku, radost a schopnost nevzdávat se.

Řekla bys o sobě, že jsi statečná? Proč ano, a proč ne?
Kdyby se jednalo o výšky, řekla bych, že ne. Výšek se opravdu hodně bojím a v tomhle statečná nejsem. Co se týče nezdarů, troufám si tvrdit, že tady je to se mnou lepší. Dokážu se "otrkat" a tato schopnost mě zocelila.

Která žena tě inspiruje?
Moje maminka. Je silná, empatická a vytrvalá. Rozdává tolik lásky, až je to neskutečné. Vždy, když nevím, jak dál, je tu pro mě.

Dokážeš si stát za svým a jít za svými sny, i když je třeba tvé okolí neschvaluje?
Dokážu, ale vždy od svých nejbližších chci slyšet jejich názor, protože je pro mě důležitý. Ale konečné rozhodnutí pak vždy zůstává na mně a většinou pak toho nelituji.

V čem jsi jedinečná? Jaké jsou tvé superschopnosti?
Určitě empatie a vytrvalost. Sama se někdy divím, kolik jí mám.

Co ti pomáhá ve chvílích, které nejsou jednoduché?
Moje rodina, dobrá oddechová knížka, silná káva 😊 a pohyb - endorfiny, to je lék na všechno.

Máš nějaký návod na štěstí?
Buďte silní, vytrvalí, stateční a nebojte se vykročit ze své komfortní zóny. A pak dokážete cokoliv a budete šťastní.

Kterou nejodvážnější věc jsi ve svém životě udělala?
Když opomenu, že i přes svůj strach z výšek jsem vylezla na žebřík, tak asi není žádná konkrétní věc, která byla ta nejodvážnější. Je to spíše více menších krůčků, díky kterým se odvážněji cítím. 😊

Jakou moudrost bys předala dalším ženám, které svou statečnost v sobě hledají?
Asi jako v otázce na štěstí - to by se dalo formulovat podobným způsobem. Hlavně myslete na to, že vše záleží na Vás. Vy jste ten strůjce "svého štěstí." Ne okolí, to vy ho musíte chytnout za pačesy.


Šárku najdete na Instagramu Sistershoods.

© 2023 PROJEKT STATEČNÝCH ŽEN
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky